وبلاگ نپتون
وبلاگ نپتون

وبلاگ نپتون

وقتی یه دختره ریمل نزده بدونین نقشه کشیده یه جا گریه کنه تا کارش راه بیفته...

اینا که من میگم همش درس زندگیه بیاموزید تا شاید رستگار شوید.))



این ماجرا کاملا واقعی است ! :
گفتم : مادر!
گفت : جانم!
گفتم : درد دارم!
گفت : بجانم!
گفتم : خسته ام!
گفت : پریشانم!
گفتم : گرسنه ام!
گفت : بخور از سهم نانم!
گفتم : کجا بخوابم!
گفت : روى چشمانم!
گفتم : پارچ آب برگشت رو فرش!
گفت : اى خدا ذلیلت کنه ، بمیرى راحت بشم از دست !


یا علی گفتیم میزو بلند کنیم
اشتباهی عشق آغاز شد !



اینکه پسرا مشکل “چی بپوشم؟” ندارن
ربطی به ژنتیک و … نداره
کلا یه دست لباس تمیز بیشتر ندارن !



ﺩﻭ ﺩﺳﺘﻪ ﺍﺩﻡ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﺗﺮین ها هستن :
ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﺮ ﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ ﭼﺎﻕ ﻧﻤﯿﺸﻦ
ﻭ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺳﺮﺷﻮﻧﻮ ﻣﯿﺰﺍﺭﻥ ﺭﻭ ﺑﺎﻟﺶ ﺧﻮﺍﺑﺸﻮﻥ ﻣﯿﺒﺮﻩ !

27

*ایا هنوز گربه های محله تان دم دارند؟واقعا ک...

*ایا هنوز زنگ خانه تان نسوخته؟نچ نچ...واقعا ک...

*ایا هنوز در مخزن برف پاک کن ماشین پدرجان رنگ قرررمز نریخته اید؟واقعا ک...

تا حالا ریکا خوردین؟حتما امتحانش کنین به درد مواقعی میخوره که دلت نمی خواد کاری بکنی یا جایی بری،پس از خوردن یک لیوان به حالت جنازه در می آیید و علاقه شدیدی به دستشویی پیدا میکنید

تا حالا چایی کسی را شور کرده اید؟

تا حالا در غذای کسی زبان خود را فرو کرده اید؟

تا حالا به دمپایی دستشویی سوسک کش زده اید؟

تا حالا در ظرف یک فرد وسواسی عطسه همراه مخلفات کرده اید؟

تا حالا به جای لیوان دوغ به کسی شیر داده اید یا برعکس؟

تا حالا دفترچه تلفن موبایل کسی را کمپلت پاک کرده اید؟

عکس های سلفی حیوانات!

فکر می‌کنید اگر حیوانات می‌خواستن از خودشون عکس بگیرن و توی سایت‌های اینترنتی بذارن، چطور عکسایی می‌گرفتن؟!

---

---