وبلاگ نپتون
وبلاگ نپتون

وبلاگ نپتون

عاقاا شنیدین میگن شیطون تا بسم الله رو میشنوه فرار میکنه؟! اینم شنیدین که شیطون غذاشو سر سفره ی اونهایی میخوره که اول غذاشون بسم الله نگفتن؟! از تفریحات سالم بنده اینه که وختی اول غذا فراموش کردم بسم الله بگم وسط غذام بگم! که شیطونه که تا حالا دو لپی مشغول خوردن بوده مجبور شه بزنه به چاک! تازه یه وختاییم تا اخرش هیچی نمیگم! اخرش میگم الهی شکر که شیطانه مجبور شه هر چی خورده رو بهمون برگردونه! عاقا شیاطینم از دست من اسایش ندارن!!!(teeth)
ونوس خبیث!



با این حجم مردمی که ریختن تو پارکها دارن والیبال بازی می کنن ...
.
.
.
.
.
.
خدارو شکر می کنم که تیم ملی شمشیر بازیمون هیچ پخی نشد !



منو تو ذهنت تصور کن

.
.
.
.
.
.
.
.
.
تصور کردی؟

شما موفق به روئیت ماه شدید

عید سعید فطر مبارک!




تا حالا دقت کردین شبا که تو کوچه میرید حس میکنید یکی پشت سرتونه برمیگردید نگاه میکنید کسی نیست ......

اون همراه اوله چون هیچکس تنها نیست




معرفت و از هندوانه آموختم 
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هیچ دلیل خاصی هم نداره!!!! 
معرفت خودمه دوست دارم از هندوانه یاد بگیرم
(happy)(happy)(happy)(happy)(happy)




قطار بیشتر از همه آلزایمر داره 
میگه هو هو!!!! 
دوباره خودش میپرسه چی چی؟!!!!!
اصن برید حال کنید با این اطلاعاتی که بهتون میدم.
خب من برم دنبال اکتشافات بعدیم D:




وایساده بودم منتظر تاکسی.دیرم هم شده بود.همزمان داشتم فکر میکردم رفتم خونه شام چی درست کنم.پیش خودم گفتم کوکو سیب زمینی خوبه دیگه زیاد هم وقت نمیگیره.یهو یه تاکسی از جلوم رد شد.بلند داد زدم کوکو سیب زمینیییییییییییی
!راننده وایساده بود همینجوری داشت منو نگاه میکرد.منم سریع از صحنه جرم متواری شدم ^_^




از خدا پرسیدند:انگیزه ای از آفریدن پسرا داشتی؟
خدا نگاهی به جبرئیل کردو گفت:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مگه نگفتم با خاک های اضافی مسخره بازی در نیارین :))))




در زمانهای دووووور.....مشهد به دور خورشید می چرخید ....زمین هم به دور مشهد.....یهو زمین و مشهد با هم برخورد کردند.....و چون زمین از مشهد بزرگتر بود یه تیکه از مشهد جدا شد و اسمش شد ماه........به همین خاطر وقتی به یکی میگن چقدر ماهی یعنی چقدر مشهدیه؛ ما مشهدی ها هیجوقت سعی نمیکنیم جذاب باشیم بلکه این جذابیته که سعی میکنه با ما باشه .......عجب جمله سنگینی بود دیسک کمروم گرفت




عاغا یدفعه میخواستم تو یه سایت عضو شم هر نام کاربری که میزدم میگفت این نام قبلا انتخاب شده منم عصبانی شدم زدم بزغاله فرنگی بعد یدفعه پیام اومد کابر محترم بزغاله فرنگی شما با موفقیت ثبت نام شده اید




از سبکِ سوالایی که دخترا تو گوگل تایپ می‌کنن می‌شه فهمید که دنبالِ جواب نیستن، میخوان گوگل باهاشون همدردی کنه
مثلا اگه تایپ می‌کنن:
“من هارد دیسکِ اکسترنالم رو که وصل می‌کنم به لپ‌ تاپ قرمزم اون چراغ سبزش دیگه روشن نمی‌شه! ”
و توقع دارن گوگل جواب بده :
“الهی بمیرم، چرا خوب؟

عاقبت کارتون‌ها در دنیای واقعی

101 Dalmatians

101 سگ خالدار!!!!!


Ratatouille

موش سر اشپز!!!


Bambi

بامبی!!!


Robin Hood

رابین هود!!!!


Chicken Little

جوجه کوچولو!!!!


Alice in Wonderland

الیس در سرزمین عجایب!!!!


Dumbo

عاقا اسم این یادم نمیاد!!!! چی بود؟؟؟


Winnie the Pooh

پو!!!!


Mulan

مولان!!!