وبلاگ نپتون
وبلاگ نپتون

وبلاگ نپتون

کارت پستال های بسیار زیبای تبریک نوروز سال 1391


کارت پستال های بسیار زیبای تبریک نوروز سال 1391



کارت پستال های بسیار زیبای تبریک نوروز سال 1391


                   

سال نو تون هم مبارک!!!!!!!!!!!!! (البته پیشاپیش)


النظر من الایمان..... لا یخرجوا الا بنظر...

یه پتوی مستطیل شکل دارم بعضی وقتا از عرض میوفته رو پام اصابم خراب میشه هی باید Rotate ـش کنم !!!




پیست چیست؟

.
.
.
.
.
.
.
.
.
منادایست برای اینکه توجه رفیقمان را به خودمان جلب کنیم!!!!




آن کیست که عالم همه دیوانه ی اوست؟

.
.
.
.
.
.
خوب منم دیگه ^_^
توقع نداشتم ندونی




موزدور چیست؟

.
.
.
.
.
.
.
نوعی موز است که در مناطق دور رشد میکند :)))

از وقتی از “تن تاک” استفاده می کنم:
زندگیم از این رو به اون رو شده
سوراخ لایه اوزون کوچیکتر شده
دیگه شامپو چشممو نمیسوزونه
تازه پوستمم شاداب تر شده
آنتن دهی گوشیمم دو برابر شده

سرعت اینترنتمم فوق العاده شده …

قیافه ی من وقتی از بابام پول میخوام !

jadid (8)