وبلاگ نپتون
وبلاگ نپتون

وبلاگ نپتون

پیامی اندر احوالات چپ دست بودن


اینکه فکر می‌کنید چپ دست بودن  اصلا اتفاق خاصی نیست دلم می‌خواد بهتون بگم کاش درباره چیزی که حتی نمی‌تونید یک روز تجربه‌اش کنید اینقدر زود قضاوت نکنید.

بذارید یه توضیح ساده بدم که قطعا به ذهن شما نیومده. این بارکه می‌رید پای دستگاه ATM به قسمت مخصوص دریافت کارت نگاه کنید. باحالت ذوزنقه طوری فقط میشه کارت رو با دست راست کشید بیرون. البته من بارها با دست چپ این کار و کردم ولی خیلی سخت. اینکه الان هنوز فکر می‌کنی خب مگه چیه. با دست راستت کارت و بکش بیرون باید بهت بگم من بای دیفالت دست چپم اول فرمان می‌گیره !!!!!!!!!!!!!

خیلی چیزهای دیگه هست که شما هیچ وقت تجربه نمی‌کنید. هیچ وقت گرفتن قیچی براتون اذیت کننده نیست. از چاقوهای اره‌ای باشیب رو به راست بدتون نمیاد. دکمه‌هایی که روی همه وسیله‌ها سمت راست گذاشته میشه برای شما کلافه کننده نیست. حالت ارگونومیک ماوس، دوربین، فنجون و خیلی وسیله‌ها و ابزارهای دیگه برای شما خنده‌دار نیست و... . خلاصه اینکه شما هیچ وقت به اندازه یه چپ دست مجبور به سازگاری پیدا کردن با محیط اطراف نخواهید بود!!!

با تشکر

نظرات 1 + ارسال نظر
هی دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 10:51 ب.ظ

ادمای چپ دست واقعا چه از لحاظ ذهنی و چه تحلیلی باهوش ترند هر چند دلیلش ناشناخته است . یکیش خودم

احسنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد