وبلاگ نپتون
وبلاگ نپتون

وبلاگ نپتون

وقتی یه دختره ریمل نزده بدونین نقشه کشیده یه جا گریه کنه تا کارش راه بیفته...

اینا که من میگم همش درس زندگیه بیاموزید تا شاید رستگار شوید.))



این ماجرا کاملا واقعی است ! :
گفتم : مادر!
گفت : جانم!
گفتم : درد دارم!
گفت : بجانم!
گفتم : خسته ام!
گفت : پریشانم!
گفتم : گرسنه ام!
گفت : بخور از سهم نانم!
گفتم : کجا بخوابم!
گفت : روى چشمانم!
گفتم : پارچ آب برگشت رو فرش!
گفت : اى خدا ذلیلت کنه ، بمیرى راحت بشم از دست !


یا علی گفتیم میزو بلند کنیم
اشتباهی عشق آغاز شد !



اینکه پسرا مشکل “چی بپوشم؟” ندارن
ربطی به ژنتیک و … نداره
کلا یه دست لباس تمیز بیشتر ندارن !



ﺩﻭ ﺩﺳﺘﻪ ﺍﺩﻡ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﺗﺮین ها هستن :
ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﺮ ﭼﯽ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ ﭼﺎﻕ ﻧﻤﯿﺸﻦ
ﻭ ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﺎ ﺳﺮﺷﻮﻧﻮ ﻣﯿﺰﺍﺭﻥ ﺭﻭ ﺑﺎﻟﺶ ﺧﻮﺍﺑﺸﻮﻥ ﻣﯿﺒﺮﻩ !

27

نظرات 4 + ارسال نظر
SHERLOCK شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:44 ب.ظ

ولی ب جان خودم من از اون دسته ادماییم ک هر چی میخورم چاق نمیشم
گفتم فیض ببرین

زهرا یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 08:39 ب.ظ

خخخخخ!!! همش عالی بود
فقط داداش بزرگه من یه ساعت واقعا فک میکنه چی بپوشه !!! هی میپوشه باز عوض میکنه میپوشه عوض میکنه به خدا از صدتا دختر بدتره!!!!ولی داداش کوچیکم دقیقا همونیه که گفتی

سحر شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:05 ب.ظ

بله پسر...

جالبه... جالبه

سحر جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:00 ب.ظ

قالب جدید مبارک
جالب بود مخصوصا مشکل پسرا..
ولی من کسی رو می شناسم که هم پاشو از خونه می خواد بزاره بیرون می گه:((حالا من چی به پوشم؟؟؟))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد