وبلاگ نپتون
وبلاگ نپتون

وبلاگ نپتون

HI

سلام بر تعداد کمی افراد که اتفاقی ازین اطراف رد میشن!
از وقتی کللاس پنجم دبستان بودم این وبلاگو افتتاح کردم
در یک دوره ای کلی فعالیت میکردم
چند ساله نه تنها من دیگه حوصله فعالیت نداشتم دیگه کسی هم حوصله ی خوندن نداره
دوستان! آشنایان وخوانندگان قدیمی!
اگر از این اطراف رد شدین بیاین نظر بزارین بگین کجایین چیکاره شدین و پیشنهاد بدین با وبلاگ چیکارکنم
پی نوشت: حذفش نمیکنم. بخش مهمی از خاطرات کودکیمه

نظرات 3 + ارسال نظر
خواننده قدیمیت بودم دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 09:56 ب.ظ

البته باید بگم من دخترم
فکر نکنی پسرم که میخوام لاس بزنم
من 22 سالمه
تو دانشگاهی شدی؟؟؟
چه رشته ایی؟

نه همچین فکر نکردم.
اره دانشگاهی شدم
حقوق میخونم

خواننده قدیمیت بودم دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 09:18 ب.ظ

خب تو از خودت بگو چیکاره شدی و چیکار میکنی؟؟؟بعد ماها میگیم
اصلا نگفتی تا به حال که چه رشته ایی میخونی؟چن سالته؟

۲۰ سالمه

Baran پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 10:53 ب.ظ http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلااااام
ما ازاین ورا رد میشدم و
گفتیم،سلام و
ماچ وبغلی از سرمهر نثارتون کنم و
زحمت کم کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد