وبلاگ نپتون
وبلاگ نپتون

وبلاگ نپتون

تصاویر خنده دار و جالب (75)

موشهای این دوره زمونه رو........


این روزا از دیدن هیچی نباید تعجب کرد !

تصاویر خنده دار و جالب (75)  


عکس های بامزه و دیدنی ( 23)



زیباترین لبخند ها ...! (فقط بخندین  )

 چه عکس دوستانه ایه...............




زیباترین لبخند ها ...! (فقط بخندین  )

نفرین نمیکنم …

خدا ازت بگذره …

بعدم دنده عقب بیاد از روت رد شه قشنگ له شی!!!!



همه حرووف الفبای انگلیسی رو اینطوری یاد گرفتن یا فقط من اینطوری ام؟

A B C D E F G H I J K elemeno P Q R S T U V W X Y Z



دست خط دکتر !

چیزی که تو می بینی: ∮₪₩₮£

چیزی که داروخانه می خونه : آسپیرین ۵۰۰ میلی گرم !



فانتزیم اینه 1 شب، فقط 1 شب تا صبح بشینم پای نت
مامانم 675 بار نیاد بگه چی کار میکنی



فانتزی من اینه که اون صفحه تبلیغاتی که باز میشه و میگه اگه این صفحه را ببندید دیگر باز نمی شود مرد باشه و به حرفش عمل کنه





چرا میگویند طرف بچه ننه است؟ چرا نمیگویند بچه بابا؟؟؟؟

-  مامان...

-  بعله؟

-  من می‌خوام به دنیا بیام …

-  باشه .

-  مامان...

-  بعله؟

-  من شیر می‌خوام

-  باشه.

-  مامان...

-  بعله؟

-  من سوپ خرچنگ می‌خوام!

-  چشم.

-  مامان...

-  بعله ؟

-  من ازون لباس مجلسی ها می‌خوام.

-  باشه.

-  مامان...

-  بعله؟

-  من بوس می‌خوام

-  قربونت بشم.

-  مامان...

-  جونم؟

-  من شوکولات آناناسی می‌خوام

-  باشه.

-  مامان...

-  بعله؟

-  من دوست می‌خوام

-  خب.

-  مامان...

-  بعله؟

-  من یه خط موبایل می‌خوام با گوشی سونی

-  چشم.

-  مامان...

-  بعله؟

-  من یه مهمونی باحال می‌خوام

-  باشه عزیزم.

-  مامان...

-  بعله؟

-  من کوفته تبریزی می‌خوام

-  چشم.

-  مامان...

-  بعله؟

-  من بغل می‌خوام

-  بیا عزیزم.

-  مامان...

-  بعله؟

-  مامان حالت خوبه؟

-  آره.

-  مامان؟

-  چی می‌خوای عزیزم.

-  تو رو می‌خوام .. خیلی

-  …

 




 

***


-  بابا...

-  بعله؟

-  من می‌خوام به دنیا بیام

-  به من چه بچه .. به مامانت بگو

-  بابا...

-  هان؟

-  من شیر می‌خوام

-  لا اله الا الله

-  بابا...

-  چته؟

-  من ازون ماشین کوکی‌های قرمز می خوام

-  آروم بگیر بچه.

-  بابا...

-  لعله؟

-  من پول می‌خوام

-  چی؟!

-  بابا...

-  اوهوم؟

-  منو می‌بری پارک؟

-  من ماشینمو نمی‌برم تو پارک تو رو ببرم؟

-  بابا...

-  بلا!

-  بابا...

-  بعله؟

-  من یه اتاق شخصی می‌خوام

-  بشین بچه.

-  بابا...

-  بعله؟

-  منو دوس داری؟

-  ها؟

-  بابا...

-  …

-  بابا...

-  خررر پفففف

-  بابا

-  دیگه چی شده؟

-  من مامانمو می‌خوام

-    خوب از اول همینو بگو


حالا خدایی این بچه هه عجب بابایی هم داشته....

معنی آمپاس و بقیه تکیه کلام های فیروز بازیگر سریال دودکش

http://pinpersia.com/wp-content/uploads/2013/07/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%B4-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%AC%D9%84%D8%AF-%D9%87%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%B4.jpg

خیلی از افراد معنای تکیه کلامهای هومن برق نورد در نقش فیروز را نمی دانند ، در این مطلب سعی شده است معانی تمامی نکه کلامهای فیروز را بنویسیم اگه چیزی از قلم افتاده شما به ما بگید :

آمپاس: از واژه آلمانی Engpass توو فارسی وارد شده که به معنای تنگنا هست .
************

قمپز در کردن: قمپز (واژه ترکی) نوعی توپ جنگی سَرپُر بود که دولتِ امپراطوری عثمانی در جنگهاش با ایران مورد استفاده قرار میداد. این توپ اثرتخریبی نداشت چون گلوله ای در کار نبود بلکه مقدار زیادی باروت درش میریختند و پارچه های کهنه و مستعمل رو با سُنبه توش جا می دادند و میکوبیدند تا کاملا سفت و محکم بشه. این توپها رو در مناطق کوهستانی که صدا میپیچید و پژواک داشت به طرف دشمن شلیک می کردند.در جنگهای اولیه بین ایران وعثمانی صدای عجیب و مهیبِ قمپز، در روحیه سربازان ایرانی اثر می گذاشت و از پیشروی اونا جلوگیری می کرد ولی بعدها که ایرانی جماعت به ماهیت و توخالی بودن اون پی بردند هر وقت صدای گوشخراشش رو می شنیدند به همدیگه می گفتند: نترسید! قمپز درمی کنند.
************

آچمز: (واژه ترکی) در ترکی «آچ» یعنی باز و «مز» منفی کننده است، آچمز به معنی باز نشدنی هست، یعنی شرایطی که از آن رهایی وجود نداشته باشه، و این اصطلاح مخصوص شطرنج بازان حرفه ای هست، مثلا زمانیکه شاه کیش شده و وزیر هم همزمان تهدید شده (گارد) میگیم وزیر بیچاره آچمز شد.

************

لُغُز: (واژه یونانی) خُرده ، عیب ، ایراد. البته فلاسفه باستان به علم منطق لغز میگفتن، و به کسی که وسط دعوا روشنفکر بازی دراره و منطقی صحبت کنه گفته میشه: لغز نخوون!

************

انقولت: (از عربی اومده) ، ان قُلتَ، یعنی اگر بگویی، بیان اشکال و ایراد مطلب و سخنی که مطرح شده وجواب دهنده از این اشکال در جواب می گوید: قلت یعنی من به این اشکال چنین جواب می دم .

************

ضرس: (املا اشتباه: ضرث – زرث – زرص) دندان آسیا (محکم)، دندان سن، یقین و کمال اطمینان، مرحوم دهخدا (از بچه محل های قدیم!) در معنی ضرس قاطع می‌نویسد: «معنی لُغوی این عبارت، دندانِ قاطع یا دندانِ بُرنده و تیز است. اصطلاح به ضرس قاطع، به معنی از روی یقین می‌باشد.