وبلاگ نپتون
وبلاگ نپتون

وبلاگ نپتون

طرح جدید فصول تقویم سال 1394

بهار

تابستان

تابستان ولرم

تابستان خنک




ﯾﻪ ﺩﺳﺘﻤﺎل ﺳﻔﯿﺪ، ﻭﺭﺩﺍﺭ ﺑﺮﻭ ﭘﺎﯾﯿﻦ ..!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻫﻤﻪ ﺑﺎ ﻫﻢ ...
ﺁﻣﻨﻪ ﭼﺸﻤﻪ ﺗﻮ ﺟﺎﻡ ﺷﺮﺍﺑﻪ ﻣﻨﻪ ....
ﺁﻣﻨﻪ ﺍﺧم ﺗﻮ ﺭﻧﺠﻮ ﻋﺬﺍﺑﻪ ﻣﻨﻪ ...
ﺟﻮﻧﻢ ﺯِ ﺩﺳﺘﺖ ﺁﺗﯿﺶ ﮔﺮﻓﺘﻪ
ﻣﻬﺮِ ﺗﻮ ﺍﺯ ﺩﻝ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻧﺮﻓﺘﻪ ...
ﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁ ﻣﺂﺁﺁﺁﺁﺷﺂﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﻻﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁ
ﺁﺁﺁﺁﺁ
ﻫﺎﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁ ﺑﯿﺎ ﻭﺳﻂ ﻧﺘﺮﺱ ﻫﺂﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁﺁ
ﺩﺱ ﺩﺱ ﺩﺱ ﺩﺱ
" @ / 
))
((
_/ _
متن خاصی به ذهنم نرسید، گفتم یکم فضا رو شاد کنم!



ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ﻧﺸﺪﻡ...
.
.
.
ﺁﺧﻪ ﮐﯽ ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﮐﻠﻪٔ ﺳﺤﺮ ﺷﯿﺮ ﻭ ﭼﺎﯼ ﻭ ﺁﺏ ﭘﺮﺗﻘﺎﻟﻮ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﺨﻮﺭﻩ؟



همه جای دنیا : چقدر گرسنمه برم یچی بخرم بخورم...
تفکر من : چقدر گرسنمه برم ببینم بچه ها چی گرفتن با هم بخوریم :)))
شمام مث منین؟؟؟



منـــــــــــم میتـــونــــستـــــــم آیـــفـــون بخـــــــــــــرم 
.
.
.
ولی چون سیبـــــــــــش گـاز زده بـود نـــخریـــدم
دهنـــــــــی بـــود میـــفــهمـــی؟
خیلـــــی حســــاســــم :)))



همه براشون اس میاد 
دوستت دارم
عاشقتم
نفسمی
دلم برات تنگ شده
بعد واسه من اس میاد .
اگه تا پنج دقیقه دیگه این پیامو به سی نفر نفرستی فلج میشی!!!



سلام  بالاخره بعد از کلی وخت اومدم!!! سال نوتون مبارک!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
عکسهای خفن چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:29 ب.ظ http://axekhafan.blogfa.com

ب وبم ی سر بزن لطفا
واسه تبادل لینکم ،خبرم کن!

aaaaaaaafiiiiiii جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام چ عجب...فک کنم فقط من اومدم وبت جدیدا ن؟

حالا بماند....... شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:08 ق.ظ

چه عجب از ونوس خانووووووووووووووووووووووووووووووووووم؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!!؟؟!
ازمدرسه چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چهعجب اپ فرمودین؟؟!!؟؟!!؟؟!!

ریحانه پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:06 ب.ظ

باحال بودن
عیدتم مباررررررک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد