وبلاگ نپتون
وبلاگ نپتون

وبلاگ نپتون

 

سرنوشت کارتون‌های قدیمی چی شد؟


بالتازار و زبل‌خان آلزایمر گرفتن.



، پلنگ صورتی، پسر شجاع، گوریل انگوری،یوگی و دوستاش همه توی یه سیرک بزرگن!











تام و جری دو تا دوست صمیمی شدن!




جیمبو رو از رده خارج کردن و بعد اجاره دادندش به ایران ایر !!




حنا خانوم دکتر شده، مادرش هم از آلمان برگشته کنارش!



خانواده‌ی دکتر ارنست همسایه مونن، هر سه تا بچه‌اش رفتن خارج...





سوباسو و کاکرو قهرمان جهان شدن، خب که چی؟!



کایوت، بالاخره ردرانر رو گرفت ولی از شانس بدش آنفولانزای مرغی گرفت و مرد!






مارکو پولو تو میدون راه‌آهن یه باقالی پلویی زده ، می‌گن کارش خیلی گرفته!



گربه‌سگ عمل کردن و جدا شدن!



ملوان زبل الان دیگه یه دزد دریایی معرف شده


پت و مت دکترای مهندسی عمران گرفتند و الان جزو هیئت علمی دانشگاهند!

 بخونید و اگه دوست داشتید بخندید.

 

میازار موری که دانه کش است... در مورد مورچه ای که دانه همراه اش نیست فتوایی صادر نشده می توانید بیازارید...!!! 

 

تا حالا دقت کردین لذتی که در پرت کردن شلوار گوشه اتاق هست، تو زدنش به چوب لباسی‎ ‎نیست ...!!! 

 

غزلی در مورد گرانی مرغ

 

 

رغ، آهنگ جدایی ساز کرد / ناگهان از سفره‌ام پرواز کرد از فراقش قلب بشقابم شکست / قاشق و چنگال من در غم نشست دید او فیش حقوقم را مگر؟ / کاین چنین از پیش من بگرفت پر مرغکم رفتی تو از پیشم چرا / کردی از پیش خودت کیشم چرا من به تو خیلی ارادت داشتم / حشر و نشری با کبابت داشتم خاطراتت مانده در کنج اجاق / سوخت قلب دیگ تفلون از فراق ران و بال و سینه ات یادش بخیر / قلب چون آیینه ات یادش بخیر با سس قرمز چه زیبا می شدی / خوب و دلچسب و دلارا می‌شدی ای فدای ژامبون رنگین تو/ سوپ‌های داغ و آن ته چین تو ناز کم کن پیش ماها هم بیا / لطف کن ،یک شام، این‌جا هم بیا دستمان از گوشت دور است ای نگار/ پس تو دیگر اشکمان را در نیار زندگی بی تو جهنم می‌شود / سکته، اسبابش فراهم می‌شود ای فدای قُد قُدایت باز گرد / این دل و جانم فدایت باز گرد بی تو باور کن که مردن بهتر است/ از جهان تشریف بردن بهتر است از خر شیطان بیا پایین عزیز / عشوه کم کن، زهر در جامم مریز تازگی از دیگران دل می‌بری/ هرکه بامش بیش، با او می پری در نبودِ هیکل زیبای تو / دلخوشم با سنگدان و پای تو پس چه شد آن بال‌های خوشگلت / لک زده است این دل برای شنسلت ذهن یخچالم پُر است از یاد تو / بازگرد ای خوشگل تو دلبرو تخم خود را لا اقل از ما نگیر/ تا که با خاگینه‌اش گردیم سیر 

 

 قربان وجودت که وجودم ز وجودت بوجود آمده 

 

 

 

 باقی مانده حساب شما...  

 

پیرمرد جایش را به دو نفر ِ بعدی داد … می گفت من کارَم طول می کشد … فهمید َم چرا … ، من هم کارَم طول می کشید … به بهانه ی ِ تلفن رفت َم چند قدم آن سوتر ایستاد َم … جوری ایستاد که همه ی ِ باجه را بگیرد … سعی می کرد دریچه ی ِ تحویل دیده نشود … یک اسکناس ِ پنج هزار تومانی گرفت و سریع رفت … رسید را یاد َش رفت … ، باقی مانده ی ِ موجودی ِ شما هشت هزار ریال …  

 

 

خوابیدن از نظر روان شناسی!  

 

حالت جنینی  

افرادی که خودشان را خم کرده و مانند دوران جنینی به خواب می‌روند افرادی هستند که از بیرون سر سخت اما قلبا انسان‌های ملایمی بوده و دارای روح بسیار لطیفی می‌باشند. شاید در نگاه اول از کسی که او را به تازگی ملاقات کرده‌اند، خجالت بکشند اما دیری نخواهد گذشت که خجالت‌شان می‌ریزد و آرام می‌شوند. این مورد یکی از شایع‌ترین حالات خوابیدن است. در تحقیقی که انجام شد ۴۱% از ۱۰۰۰ نفری که تحت آزمایش بودند به این حالت می‌خوابیدند. خانم‌ها دو برابر بیشتر از آقایون به خوابیدن در این حالت گرایش دارند. چوب گرد خوابیدن به پهلو در حالی که دست‌ها پایین در کنار پهلو قرار دارد. این افراد به سرعت با دیگران ارتباط برقرار می‌کنند و از روابط اجتماعی بالایی برخوردار هستند. به راحتی به غریبه‌ها اعتماد می‌کنند و دوست دارند همیشه در جمع‌های بزرگ شرک کنند. البته این امکان هم وجود دارد که اندکی زودتر از سایرین گول بخورند. آرزومند افرادی که به پهلو می‌خوابند در حالی‌که دست‌های‌شان به سمت خارج و جلو است دارای طبع بازی هستند اما در عین حال می‌توانند شکاک، غرغرو و عیب‌جو نیز باشند. در تصمیم‌گیری قدری تعلل به خرج می‌دهند اما زمانی که تصمیم به انجام کاری بگیرند، هیچ چیز نمی‌تواند آن‌ها را وادار به تغییر نظرشان کند. سرباز خوابیدن به پشت در حالی‌که دست‌ها به صورت صاف به پهلوها چسبیده باشد. افرادی که به این حالت می‌خوابند معمولا ساکت و خوددار هستند. تمایل چندانی به هیاهو و سر و صدا ندارند و برای خود و سایرین مقررات و معیارهای متعددی قائل می‌شوند. آزاد و رها خوابیدن از جلو در حالی‌که دست‌ها اطراف بالشت باشد و سر به یکی از طرفین چرخیده باشد. معمولاً افراد عجول، بی‌پروا، و کمی گستاخ به این شیوه می‌خوابند. آن‌ها به سرعت عصبانی می‌شوند، به شدت آسیب‌پذیر هستند و انتقاد و قرار گرفتن در شرایط سخت را دوست نمی‌دارند. ستاره دریایی خوابیدن بر روی پشت در حالی که دست‌ها در اطراف بالشت قرار دارد. این افراد به عنوان بهترین دوست‌ها برای دیگران به شمار می‌آیند چرا که به خوبی به حرف‌های دیگران گوش می‌دهند و هر موقع که نیاز به کمک‌شان باشد، حاضر هستند. آن‌ها معمولا علاقه‌ای ندارند که مرکز توجه دیگران باشند.

ابتکاراتی خیلی خیلی جالب   

 

  

 

  

  

 

 

 خواهر بزرگ‌تر مونالیزا پیدا شد 
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


تابلوی نقاشی که گفته می شود نسخه‌ای قدیمی‌تر از تابلوی مونالیزای لئوناردو داوینچی است در موزه پرادو اسپانیا پیدا شده است. مسئولان موزه پرادو گفته اند ابتدا تصور نمی کردند این تابلو چنین قدمتی داشته باشد. اما زمانی که کار ترمیم را بروی آن انجام می دادند متوجه لایه های پنهانی زیر لایه اصلی شدند. این تابلو تصویر همان شخص مونالیزا در تابلوی داوینچی است، اما قبلا روی آنرا لایه هایی از رنگ سیاه و روغن جلا پوشانده بوده است.

 

 

 باورش کمی سخته که این عکس ها حاصل دست یک فتوشاپ کار ماهر نباشند! اما مطمئن باشید تمام این 15 عکس کاملاً به صورت طبیعی گرفته شده اند. 

 

 

 

 

 

این عکس با عنوان "خواب روی آسمان" با کمک انعکاس تصویر آسمان روی زمین خیس گرفته شده است:

این عکس ها حاصل فتوشاپ نیستند

نام عکس زیر "بستنی ابر" است:

این عکس ها حاصل فتوشاپ نیستند

نه تعجب نکنید. این عکس هم کار فتوشاپ نیست! فقط سوژه هنگام انداختن عکس با حالت مناسب به بالا پریده است:

این عکس ها حاصل فتوشاپ نیستند 

 

این ساختمان واقعی است! ساختمانی که با ویژگی های هنر سورئالیسم ساخته شده در سال 2007 در شهر پاریس بنا شده است:

این عکس ها حاصل فتوشاپ نیستند

سر این اسب با فتوشاپ یا هیچ روش دیگر قطع نشده! فقط حیوان سر خود را به راست چرخانده است:

این عکس ها حاصل فتوشاپ نیستند

 

 

 

انعکاس تصویر شهر در یک گوی:

این عکس ها حاصل فتوشاپ نیستند

عکس گمراه کننده بر روی desktop background:

این عکس ها حاصل فتوشاپ نیستند

گورخر دورگۀ زیر (حاصل آمیزش اسب و گورخر) با نام "اکلیس" به دلیل رنگ خاص و منحصر به فرد خود، یکی از مشهورترین گورخرهای دورگۀ جهان است:

این عکس ها حاصل فتوشاپ نیستند

 

 

  

 

 

اینم چند عکس سه بعدی