وبلاگ نپتون
وبلاگ نپتون

وبلاگ نپتون

دقت کردین دو جا جاذبه زمین هیچ شمرده شده

یکیش تو خارج از جو زمینه

یکی دیگشم تو کارتون فوتبالیست ها


چقدر خوبه وقتی که داری جوجه کباب درست می کنی خودش بچرخه و بگه : اینجام نپخته

این دانشمندا چی کار می کنن پس ؟


اینقد تبلیغ کرم حلزون رو پخش کردن

که آدم هر وقت حلزون می بینه دوست داره بره یه امضا ازش بگیره


امروز صبح که از خواب بیدار شدم

اولین سوالی که برام پیش اومد این بود که من کجام ؟

یه کم که دقت کردم فهمیدم مامانم اتاقمو تمیز کرده


یه جور گشنگی هم هست که فقط بعد مسواک میاد سراغ آدم !


هشت بار بگو ساندویچ و برای هشت نفر بفرست

شب خواب پیتزا میبینی؛ نخند یک نفر

کوتاهی کرد شب خواب ماست و خیار دید !!!

مونالیزای بادکنکی هستن ایشون !

tanzpic (11)


طریقه به تکامل رسیدن لاک پشت های نینجا :)

tanzpic (5)


خلاقیت به این میگنااا

tanzpic (20)




عکس های خنده دار, مطالب طنز و خنده دار

خواستم کیفیت دوربین گوشیمو تست کنم
یه عکس از پا دریمون گرفتم !
خیلی خوب شده عکسش نه ؟!




تو خونه مامانم تو غذا نمک نمیریزه ؛
اعضای خونواده لقمه هاشون میمالونن به من بعد میخورن !
تا این حد من سرشار از بانمک بودنم 


اسپری خریدم روش نوشته مخصوص دفع حشرات مزاحم ؛
الان تازه فهمیدم که یه سری حشراتم هستن که مراحمن ، :D
حالا موندم واسه اونا چی بخرم که اذیت نشن !


عاقا من موندم کدوم یکی درسته ؟؟؟ اگه میشه راهنمایی کنید :
هفده
هوده
هیفده
هیوده


یه ضرب المثل چینی هم داشتم که افتاد شکست متاسفانه !


به نظر من مغز کاهو باید به عنوان یک میوه اعلام استقلال کنه !



تو خونه شما هم کاربرد توری پنجره اینه که نذاره پشه ها از خونه برن بیرون ؟؟؟


به مامانم میگم من شام بیرون میخورم ، هوس فست فود کردم …

میگه نمیخواد ، فردا شب هوس کن !

استفاده از جارو برقی حتی برای مرتب کردن موهای این دختر

WwW.FarsV.Com