وبلاگ نپتون
وبلاگ نپتون

وبلاگ نپتون

عنوان رفته گل بچینه!!

* اخطار جدی *

بعد خوردن ماهی به هیچ وجه آب ننوشید

.

.

.

.

.

آخه خدایی نکرده شاید دوباره زنده شه :P

من میرم به نفر بعدی خبر بدم :))))



یک تصویر از مرد ایده آل...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Error 404 pages not found




منو دوستم تو کوچه جلو در خونمون بودیم یه ماشین جلومون ترمز زد اول پرسید شما دانشجویین؟؟؟ ما:نه

- خب موبایل دارین؟

- نه :|

- این طرفا تلفن کارتی هس؟

ـ نه :|

- میدونین اصلا تلفن چیه؟

- نه :D

- از تیمارستان فرار کردین؟؟؟ =|

- نه =)

- حالتون خوبه؟؟؟ O_O

- نه !!!! =)))

- چیزی غیر از نه هم بلدین ؟؟؟؟

- نه ^ــــــ^

- اه روانیم کردین >_<

- نههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :)))

- بابا اصلا غلط کردم !!! :(


کسی سوالی داره عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :D




ﻣﻴﺪﻭﻧﻴﻦ ﭼﺮﺍ ﺍﺳﻢ ﻫﻤﻪ ﺧﻤﯿﺮ ﺩﻧﺪﻭﻧﺎ ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﺲ؟

ﻣﺜﻼ ﻧﺴﯿﻢ،ﺷﺒﻨﻢ،ﭘﻮﻧﻪ ....

ﺣﺎﻻ ﺍﮔﻪ ﺍﺳﻢ ﭘﺴﺮ ﺑﻮﺩ ﻣﺜﻞ ﻏﻼﻡ ، ﺧﺪﺍ ﻭﮐﯿﻠﯽ ﺷﻤﺎ

ﻣﯿﻤﺎﻟﯿﺪﯾﻨﺶ ﺑﻪ

ﺩﻧﺪﻭﻧﺘﻮﻥ؟

ﺍﻗﺎ ﯾﻪ ﻏﻼﻡ ﻧﻌﻨﺎﯾﯽ ﺑﺪﯾﻦ




ﺗﺮﮐﯿﺐ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﮊﺍﭘﻦ 

1 朣琴执执 

2 浻牡楧硰执 

3 执浻牡楧 

4 敬 瀰絸朣杢 

5 执獧捡杫 

6 湵 潣潬 

7 昣昸昸慢正 

9 敷止瑩慲楤 

10 楬敮牡晥 

11 瑦潴牦 

12 浯 捥捥浩条 

13 穯氭湩慥牧 

14 摡敩瑮灯捥 

15 捥 慢正 

16 牧摮椭慭敧 

17 湩慥牧摡 

18 敩瑮琨灯 

19 捥捥正 

20 畯摮椭慭 

21 楬敮散散汩 

22 整 杯瀻 

23 瑩潩敲慬 

Coach: 楴敶执搴筮. 

ﺧﺎﮎ ﺑﺮﺳﺮﺷﻮﻥ 

敩瑮琨灯 

ﺭﻭ ﺩﻋﻮﺕ ﻧﮑﺮﺩﻥ!!! 




داداشم داشت نماز میخوند ،یهو داد زد : الله اکبر ! الله اکبر !

دویدم گفتم: چیه بابا در میزنن؟ گفت: الله اکبر !

گفتم:گوشیت زنگ خورد؟ میگه : الله اکبر !

-شام واست نگه داریم؟میگه : الله اکبر ! 

-مُهرت گم شده ؟ میگه : الله اکبر !

- کسی طوریش شده ؟ میگه : الله اکبر !

-بو سوختگی میاد؟ میگه : الله اکبر ! 

- جک و جونور دیدی ؟میگه : الله اکبر !

گفتم بابا خوب یکم راهنمایی کن !! 

با عصبانیت داد زد : الله اکبر ! ( دستشو هم به علامت خاک بر سرت تکون داد !) 

نمازش تموم شده میگه:یه ساعت دارم میگم کانالا عوض نکن داشتم اخبار گوش میدادم. چقدر تو نفهمی بچه :|




این تابستونم پاشو گذاشته رو گاز... همین طوری داره میره...

هنوز خستگی امتحانا تموم نشده باو...ارومتر...

بقیه فصلا حالا بره ما اسلو موشن میره...والا...




عـــاقا رفــــیقم اومده میـــــگـــه یه خبر دســـته اول؛ منم با تعجبــــ گفتم بگـــو*_*


برگشتـــه میگه "ســـــتایش" اگـــه بمیره میشه "دوتــــایش" :|

.

.

.

.

کشـــور نیس کـــــ شبهای بــــرره اس :))))))))

نظرات 5 + ارسال نظر
ریحانه شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:39 ب.ظ http://holloo.blogfa.com/

بعضی از اینا خیلی باحال بود....

افسانه شنبه 21 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:17 ب.ظ

خیلی خوب بود مرسی

زهرا جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:53 ب.ظ

فک کردم ولی یادم نیومد
مخ نی که حافظه صفففر!!!

زهرا پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:20 ق.ظ

چه قد اینا آشنان!! کجا دیدمشون؟؟

یکم فک کن شاید یادت اومد!!!!

نادم پنج‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ق.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

مانند هوای شهر چالوس شده ام... گاهی خودم هم نمیدانم بی تو حال و هوایم

چگونه است..!
خدایا آنقدر خرابم که هیچ مرهمی آرامم نمیکند.مرا در آغوش خود بگیر،دلم آرامشی خدایی میخواهد…

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد