وبلاگ نپتون
وبلاگ نپتون

وبلاگ نپتون

شب امتحان چیست؟ 
.
.
.
.
شبی برای فهمیدن قیمت کتاب، ناشر، نویسنده و از همه مهمتر شمردن تعداد صفحات باقی مانده!!



یه رفیق دارم امتحان که میدیم ازجلسه میادبیرون باصدای بلنددادمیزنه:
عالــــــــــــــــــــــــیجناب
ماهم باصدای بلنددادمیزنیم:
دونــــــــــگ یی
اونایی که شبکه تماشارومیبینن میفهمن من چی میگم!!!!!!!!!!!!!



مراحل از بین بردن خرابکاری ها:
اگه رو فرش یه پارچ آب ریختین:در کمال خونسردی یه بالش بزارین روش تا خودش خشک شه 
نمک ریختین؟ دیگه خودتون میدونین که! با دست بزنین پخش وپلا شه 
فلفل ریختین؟ چون بو میده، اول دو لیوان آب بریزین، بعد یه بالش بزارین روش!



هروقت یکی میاد تو اتاقم میخوابه ازبس سعی میکنم نفسامو با نفساش هماهنگ کنم تنگی نفس میگیرم. نمیدونم شمام اینجورین یا فقط من اینجوریم



روزه داران گرامی، لطفا یک لیوان آب هویج بستنی را تصور بفرمائید
عرض دیگه ای ندارم، موفق و موید باشید !


فرا رسیدن ماه زولبیا و بامیه، بیخوابی شبانه، گرسنگی روزانه، روز شماری ماهانه، پرخوری سحرانه، افطاری شاهانه و توقع آمرزش سالانه مبارک



نظرات 5 + ارسال نظر
یلدا چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ب.ظ http://nakhoda2.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی داری مخصوصا این پست که خیلی عالیه به من هم یه سر بزن

غزاله چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام خوبی؟ خیلی مطالبت باحال بود راستی ونوس خبر نداری نتایج کی میاد؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتن دوشنبه!

ریحانه سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:39 ب.ظ

اولین متنتو من گذاشته بودم ....اگه یه سری بزنی...البته نه با موبایل محترمتان....

aaaaaaaaaaaaaafi سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:05 ب.ظ

چ عجب بابا!

SHERLOCK سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:21 ب.ظ

خب ی سوال فنی
حالا بلش خیس شده رو چیکار کنیم؟
چجوری خشکش کنیم جوری ک یک چیز دیگه خیس نشه؟؟؟؟

اونو باید نیست و نابودش کنی!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد