وبلاگ نپتون
وبلاگ نپتون

وبلاگ نپتون

نظرات 5 + ارسال نظر
ریحانه جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ب.ظ

الهی آمین
راستی ونوس خانم شما یک بار اومدی تو وبلاگم ؟/
هروقت گفتم چرا نظر نمی ذاری هی گفتی با موبایلم صد تا نظر گذاشتم و موضوع بحث رو عوض کردی..
پس بیای باشه

خب راس گفتم دیگه!!!!!!! باشه این دفه با کامپیوتر میام!!!

SHERLOCK جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ب.ظ

کسی هست عایا ک شرلوک هولمز نشناستش؟؟؟

اووووووووم....... نمیدونم.......

SHERLOCK چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:53 ب.ظ

شما نگران نباش این God father رو من میشناسمش خودشم چند تا منبع بنویسه بعد نیست

ای بابا چرا اینجا همه آشنا در میان!!!! مثیکه فقط من این وسط هیچ کیو نمیشناسم!!!

پدرخوانده جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ق.ظ

یک منبعم بنویسی بد نیست

هااااان؟!؟!؟! کدوم منبع؟!؟!؟! اصلا از کوجا میدونین من اینها رو کوجا ور داشتم؟!؟!؟!

؟؟؟ پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ب.ظ

الهی آمیننننننن!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد