وبلاگ نپتون
وبلاگ نپتون

وبلاگ نپتون

عایا از خشکی پوست خود رنج میبرید؟
.
.
.
.
عایا خجالت نمیکشید؟ملت سرطان پوست دارن هیچی نمیگن...
اینم شد درد؟؟؟ ها؟




باید روی بسته هاى خوراکی به جای اینکه بنویسن

" ازینجا باز شود "
بنویسن:
" اگه تونستی ازینجا باز کن 




واقعا دست مسوولین رو میبوسم........خیلی وقت بود از حال و احوال مردم چوسان قدیم خبری نداشتیم که با پخش دوباره ی سریال جومونگ از وضعیت اقتصادی و سیاسی چوسان با خبر شدیم.............

نظرات 7 + ارسال نظر
ریحانه جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:34 ب.ظ

قبلا گوسفند گذاشته بودی وبلاگت بو می دادکه خوشبختانه با اعتراضات جدی دوستان برداشتی ...
حالا..........
ونوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس یا این فضانورد رو بر می داری یا ...
اگه بر نداری دقیقا نمی دونم با این فضا نورد چی کار میکنم ولی بهش فکر می کنم......
آخه خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی رو اعصابه هر جا می رم می آید.....

عب نداره!!!! گذاشتمش ک هر جا میری دنبالت بیاد!!!!

ریحانه جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:30 ب.ظ

(◡‿◡✿)نگــــــین (◡‿◡✿) پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ق.ظ http://www.shahtoot2012.blogfa.com

سلام ونوووووووووووووووووس جوووووووووووون]
می گم چرا این حبابارو می ترکونی امتیاز نمی ده
می شه زود تر بجواب بدی من تووبت در حال ترکوندنم!!!!!!!!!
می ترسم ول کنم برم امتیازامو هاپولی کنه
زودباش دیگه دستشویی دارم

والا من در جریان نیستم!!!! خوسحالم ک موجب شادی و تفریح دوستان رو فراهم کردم!!!!!!!

مارلون یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ

میدونی واسه چی هکت میکنم؟
بهش فکر کن
.
.
.
.
.
چون ک توی یک پستت با اون دوستای مسخرت به من توهین کردی
و حالا مطمئن باش تا آخرین لحظه ی هک شدنت ولت نمیکنم
مطمئن باش و بی خیال نباش

حالا نه اینی ک شما اصلا توهین نکردی!؟!؟!؟ به هر حال چون من اون بحثا رو در شان خودم و وبلاگم نمیدیدم همشو پاک کردم قبلا.... بچه نترسون...

مارلون یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ب.ظ

این وبلاگ تا چند روز دیگه هک میشه

هرهرهر خنده فرمودیم.

فاطمه شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ

وبم رو آپ کردم برو خبر مرگت ی نظر بده تا نمردم از بی نظری

چشم خواهر من چشم!!!!

فاطمه پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

مزخرف بود

هارهارهار!!!!!!!!!!!!! اصلا ینی ملت اینقدر تعریف میکنن ک من موندم اینها رو کجام جا بدم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد