وبلاگ نپتون
وبلاگ نپتون

وبلاگ نپتون

یه لحظه رفتم دمه یخچال دیدم سالاد الویه تو یخچاله. خواستم برم از تو کوچه ببینم واقعا خونه مونه؟ درست اومدم؟



بهشت اصلا نیاز نیست موز و رود شیر داشته باشه. باید برعکس این دنیا باشه. نوشابه ضرر نداشته باشه، پفک هم. قوز کردن کاملا مفید باشه برای کمر!!!



انقد بدم میاد وقتی از خواب پامیشم به جای صبحانه، نهار میزارن جلوم 



بعضی وختا که دارم با آهنگ پلی شده همخونی میکنم
حس میکنم صدام واقعا مثل همون خواننده صاحب اثره ؛
بعد یه لحظه آهنگو قطع میکنم و شروع میکنم واسه خودم میخونم …
فقط نمیدونم چرا هر دفه که اینکارو میکنم امیدم به زندگی خیلی کم میشه !



آیا میدانستید،
تعداد زوج یا فرد بودن آدمهای کره ی زمین به من بستگی داره ؟ 



آیا می دانید زبان ایرانی مختصرترین زبان دنیاست؟
مثال: جمله ی «میری سریع این کار رو انجام میدی و برمیگردی» یک کلمه است
«اومدیا»! 



یک منبع ناشناس که نخواست نامش فاش شود ،
خبری را اعلام کرد که نخواست پخش شود !



ینگل یکگل روش گلجدیدگل برای گلسرگلکارگل گذاشتن گل آدم گلهای گلدوستگل داشتنیه!نتونستی بخونی!
گلهاش تقدیم به شما. حالاازاول بدون گل بخون



به سراغ من اگر می‌آئید
.
.
.
.

سر راهتون بی زحمت دو تا نون سنگگ هم بگیرین


            

نظرات 1 + ارسال نظر
آفرین جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:49 ب.ظ

اون منبع ناشناس چقدر زحمت کشید...بمیرم براش!

واقعاااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد