وبلاگ نپتون
وبلاگ نپتون

وبلاگ نپتون

چقد خشنه این ! چیه چیزی شده ؟!

aks-tanz (19)

.

عجب ابتکاری ، خوشمان آمد !

aks-tanz (26)

.

اوخی اوخی اوخی ، منم بچه میخوااااام :D

aks-tanz (22)

.

آخ که چقد من با این صحنه حال میکنم ! :D

aks-tanz (4)


نظرات 3 + ارسال نظر
مارلون براندو یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:16 ب.ظ

من اصلا از این صحنه خوشم نمیاد(آخریش) چون من طرفدار رود رانر هستم نه کایوت. بهتر نبود به جای این همه هزینه برای گرفتن رود رانر یه هات داگ با سس خردل میخرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه!!!!!!!!!!!!!!!! بهتر نبود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فاطمه شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ب.ظ

خوشم اومد باحاله

غزاله جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ

این جوجویه واقعا یه کاریش شده اگه دقت کرده باشی میبینی که شکمش ورم کرده حق بده خشن باشه...........

دکترم که شدی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد