وبلاگ نپتون
وبلاگ نپتون

وبلاگ نپتون

                                                    انتقام 

 

از اول سال منتظر آن موقع بود تا از اون انتقام بگیره تا بالاخره روزش رسید. 

اون روز رفت به ناظم گفت: آب و تابشم کلی زیاد کرد وگفت میدونید فلانی دیروز موبایل آورده بوده؟ 

فرداش که رفت مدرسه دید اون شخص نیامده با خوشحالی داد زد بالاخره انتقام گرفتم. 

دوستش گفت میدونی چه خبر شده؟ فلانی رو اخراج کردند. راستش اون روزی که تو شلوغ میکردی و اون اسمت رو نوشت و داد به مدیر اولش میخواستن تو رو اخراج کنن و به پدر و مادرت زنگ بزنن ولی اون خودش از تو همایت کرد و نگذاشت  اون اسم تو را نوشت چون وظیفه اش بود منم آن روز آن جا بودم ولی اون از من  خواست که چیزی به تو نگویم اشتباه کردی دوست من . 

 

 

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net          

نظرات 2 + ارسال نظر
گوگو چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:32 ب.ظ http://www.gtas-science.blogsky.com

گوگو منتظرمةة آپ کنی بــــیـــــامـــــــــــــــ نـــ ــــظر بذارمـ!

باشه

طناززززززز پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ب.ظ http://termehe.blogfa.com

سلام ونوس من طنازم من یه وب دارممیشه منو بلینکی منم می لینکم؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد